دانلود بازی مبارزه ای Kick-Ass 2 برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی مبارزه ای Kick-Ass 2 برای PC
نوشته شده در سه شنبه 20 خرداد 1393
بازدید : 657
نویسنده : حسین

دانلود بازی مبارزه ای Kick-Ass 2 برای PC

 

Kick Ass 2 دانلود بازی مبارزه ای Kick Ass 2 برای PC

Black Box Repack

Kick-Ass 2 نام بازی جدید و ساخته شده در سال 2014 به دست کمپانی Freedom Factory Studios برای PC است که موفقیت نسخه قبلی باعث طراحی و انتشار آن شده است. Kick-Ass, Hit-Girl و Big Daddy سخ شخصیت و قهرمانی هستند که امکان انتخاب آن ها در ابتدای بازی برای شروع وجود دارد. هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و مهارت های مخصوصی در مبارزات هستند که کاربر باید بر اساس علائق خود، یکی را برگزیند. پس از انتخاب کاراکتر وارد محیط مبارزه می شوید و با دشمن های فرضی برای آموختن مهارت های اولیه به مبارزه می پردازید. پس از این که حرکات لازم را برای داشتن یک مبارزه خوب در بازی Kick-Ass 2 فرا گرفتید، دشمنان یکی پس از دیگری بر روی شما هجوم می آورند و به هر نحوی که شده قصد دارند تا ضربات محکمی را وارد کنند.

افرادی همچون Red Mist و Katie Deauxma کاراکتر هایی هستند که در طول مراحل بازی به عنوان قهرمان ظاهر می شوند و کمک های بسیار زیادی را به بازیکن می کنند اما قابل انتخاب نیستند. برای مبارزه در Kick-Ass 2 باید به مرور زمان مهارت های جدیدی را به لیست حرکات خود اضافه کنید تا با سرعت عمل و قدرت بیشتری با دشمنان روبرو شوید اما همه چیز در این بازی به کسب مهارت منتهی نمی شود بلکه آنلاک کردن آیتم های جنگی هم نقش به سزایی دارند و باعث پوشش اشتباهاتی می شوند که ممکن است در بازی مرتکب شوید. کیفیت تصاویر در بازی Kick-Ass 2 حالتی سه بعدی دارند اما در برخی از صحنه ها شاهد قسمت های دو بعدی نیز هستیم. گیم پلی این بازی کاملا بر روی سرعت عمل تمرکز داشته است و به همین خاطر بر روی گرافیک تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی انجام نداده است. صداگذاری در حد متوسطی به انجام رسیده است و باعث افزایش هیجان می شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 302.13 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده:www.freegames.ir

توجه :

با نرم افزار Winrar پوشه نصبی را از حالت فشرده خارج کنید و پس از اتمام نصب، نرم افزار های داخل پوشه Redist را نصب نمایید.



:: برچسب‌ها: دانلود بازی مبارزه ای Kick-Ass 2 برای PC ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: